Visszaküldhetem-e a terméket?
Igen! írjon nekünk egy e-mailt a vevoszolgalat@monkie.hu oldalra, hogy miért szeretné visszaküldeni (pl. hibás, nem jó a méret stb).
Hibás termék esetén egy képet is szükséges mellékelni a hibáról.
Két módon juttathatod vissza nekünk a terméket:
- Személyesen üzletünkbe behozva (Budaörs, Budepesti út 63.)
- Futárszolgálattal
Hibás termék esetében a futár szállítási költségét mi fizetjük.
Más esetben (pl. mérethiba) esetén a szállítási költség a vevőt terheli.
Cserélhetem-e a megrendelt terméket?
Igen! Cserére is van lehetőség, akár személyesen vagy futárszolgálattal is. A futárszolgálat esetén, azonban a szállítási költséget a vevőt terheli.
Hogyan tudok fizetni?
Webáruházunkban bankkártyával, utánvéttel de akár előreutalással is kiegyenlítheted vásárlásod ellenértékét. Utánvételes fizetés esetén 590 Ft-os plusz kezelési költséget számítunk fel. Ha ezt szeretnéd elkerülni, javasoljuk a bankkártyás, vagy az előreutalás opciót válaszd.
Levásárolhatom a gyűjtött forintjaimat?
Igen. Weboldalunkon minden vásárlás után íródik jóvá bizonyos összeg a hűségszámládon amennyiben regisztráltál. Ezt a következő vásárlásnál felhasználhatod.
Miért jó nekem ha feliratkozom a hírlevélre?
Sok kedvezményt és akciót ezen a csatornán osztunk meg elsőnek, így aki feliratkozott elsőként értesülhet ezekről. Sőt, olyan kedvezményünk is akad, ami kizárólag hírlevélre feliratkozottakra vonatkozik.
Mikor és milyen csatornán érhetem el az ügyfélszolgálatot?
Ügyfélszolgálatunkat a vevoszolgalat@monkie.hu email címen érheted el. Munkaidőben (K-CS: 10-18 P: 10-16) 1 órán belül felveszik veled a kapcsolatot kollégáink. Telefonon is elérhetőek vagyunk ebben az időszakban. Számunk: 06306505295